Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2011. november 22., kedd

A legszebb karácsonyi ajándék

Fáradt vagyok, zúg a fejem,, leülök egy cseppet hátha elmúlik.
Talán le is kéne dőlnöm, azt hiszem kerülget az influenza.

Naaaaaaaaaaaaaaa

mit rángatod itt a takarómat.
Bolond Medve !
Dermedve ??

He he, na mi van hideg van odakinn ???

Most hová rángatsz ??

Jól van már ! Megyek !!
De merre indulsz ??
Az erdő nem erre van !!
Naaaaaaaaaaaaaaa

most miért indulsz másfelé ??

ÓÓ,, persze, tudhatnám már, az elején soha nem beszél,,,,,

De minek indul a város felé ??
És csak húzza a ruhám, és csak megy , és megy
Hová megyünk ??

Macikám elindult a város felé,,, de félúton felkapaszkodott egy szikla szirtre.
Annyira kiment a szélére, hogy megijedtem.

Mit csinálsz bolond Medve ?? Meg vagy keveredve ??
Le fogunk zuhanni !!!!

És abban a pillanatban érdekes módon lábunk elé kúszott egy felhő.
És Macikám, mint a világ legtermészetesebb dolga lépett rá !
Megállt a lélegzetem.

Mit csinááááááááááá

de ki sem mondhattam, már én is a felhőn ültem.
Félelmetes volt ahogy ez a habos, légkönnyű tünemény elindult velünk.
Nem is tudtam kapaszkodjak-e,, és ha miben ??

De valahogy mégis biztonságban éreztem magam.
Pár perc múlva már élveztem is az utazást.
Hideg volt, téli hideg, de valahogy nem jutott el a testemig.
Szépen úsztunk a fekete éjen.
A város hihetetlenül narancssárga fényben tündökölt alattunk.
A szmogtól szinte semmit sem láttunk, csak a fényeket.
Nem értettem mire is megy ki ez az egész.
Hiszen Macikám tudja hogy én nem szeretem a várost.
Nekem az erdő az otthonom.
Ez erdő , a mocsár, a tündérek.
Mi a csudának indultunk el a város felé ???

Kíváncsian figyeltem az eseményeket.
Egyre közeledtünk a zajos tömeghez. Egyre tisztábban látszottak, az utcák, az emberek.
A város, a forgatag a szédült tömeg.
Majdnem el is felejtkeztem arról hol is vagyok, amikor megint észre vettem hogy Macikám figyel.
Csak néz-néz,, és figyel.

Mit nézel ???
Naaaaaaaaaaaaaaa
Mondd már ??

-Mit látsz ??

- Mit látok ??
Mit látnék ?? beindult a karácsonyi tömeg ! Kivilágítva a város, az emberek tömege tódul az üzletekbe. Mindenki rohan, mindenki vásárol. Izgatott zajos város !
Ezt látom.
De miért kérded ???

- mi jut erről eszedbe embereke ??

- eszembe ? Most momentán semmi. vagyis jut,,,,, kéne venni egy csomó mindent. gyerekeknek ajándékot.... karácsonyfát,, nem tudom jó-e az égősorom.
És hogyan is fogjuk megoldani az idei ünnepeket.
Találkozunk- e, vaaaaaaaaaaa

ÓÓÓÓÓ !!

Miért nézel rám ilyen csodálkozón ???

- Más nem ???

- Mire gondolsz ???
hmmmmmmmmmmm

mondddddd ! Miért emlékeztetsz Te állandóan.
Örülj hogy tudok felejteni

- Ok felejts ! De azért van még itt egy kis dolgod,, tudod Te ezt igazán jól ! Te vagy az egyetlen ember a világon aki akkor jár templomba, ha hálás, ha boldog !
Voltál már mostanában ?? Megköszönted amit kellett ??

- Igazad van,,,,,,,,,,,,,,,,,, értelek,,,,,,,,,,,,,, már készültem,,,,, és el is fogok menni,, ígérem
És értem már azt is, miért hoztál ide :-((((((

Értek mindent
És nem vagyok hálátlan..
Emlékszem mindenre
Minden érzésre
Emlékszem a fájdalomra
Emlékszem a testemet felemésztő, semmivel össze nem téveszthető emberfeletti kínra
Emlékszem az állapotra, amikor elindultam,,, elindultam az allattunk szaladó sínekere
De visszafordultam
Emlékszem a karácsonyra, emlékszem a könnyekre
Emlékszem Szentestén az utolsó elhangzó szavakra
A könyörtelen búcsúra
A meg nem bocsátó kegyetlen, utolsó találkozásra
A visszafogott, majd útjára szabaduló könnyeimre, a könyörgő szavaimra, a bocsánat kérésemre
és a kegyetlen, hűvös tartózkodásra
Emlékszem arra ahogyan beállt a csend !
A mindent felemésztő hatalmas csend !
A fa, a család a zsibongás, a sütés főzés, a munka az emberek !

A halál közeli élmény a szerelem utolsó lehelete !!

- És emlékszel-e ?? Emlékszel -e az egyetlenre, az egyetlen kérésedre ??
Mi volt azon az estén az egyetlen karácsonyi kérésed ??

- URAM ! HA CSAK EGY KICSIT IS SZERETSZ !
NE ENGEDD HOGY MÉG EGY ILYEN KARÁCSONYOM LEGYEN !
LEGYEN SZEGÉNYSÉG, LEGYEK FÖLDÖN FUTÓ, DE VALAKI SZERESSEN !
A KÖVETKEZŐ KARÁCSONYOM ILY GYILKOSAN SZOMORÚ NE LEGYEN !
CSAK EGYET KÉREK TŐLED ISTENEM !
A KÖVETKEZŐ KARÁCSONYOM SZERETETBEN, BOLDOGSÁGBAN TELJEN !

Igen ,, igen értelek !

Bármi is történjen az én imám hallgattatott meg leginkább odafenn!
Isten ennél jobban embert nem szerethet !
A legnagyobb kérésemet teljesítette nekem !

- És elhitted-e hogy így lesz ??

- Hogyan hittem volna ??
nem is reméltem!!

Emlékszel mit mondott a Bea ??
Egy kapcsolat amiben boldog leszel !
De nem ám hogy csak Te leszel oda érte !!
Nem !
Ő is odalesz érted!
És boldog leszel !!
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése