Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2011. december 19., hétfő

Az első hó

.
Ez ugyanaz a tér ?
ugyanazok a fák ?
és ugyanazok a képek ?
a díszek, a fények ?

és ugyanazok az emberek
ugyanazok -e a szavak,
a dalok
ugyanaz a kő
melyen léptem koppan
ugyanaz a hó
a szél
és a csillogás
a csillagok az égen
az ezernyi ragyogás ?

A templom a jászol,
a betlehem
az imák
az ünnep
a fenyő
és ugyanez vagyok-e én magam ?

Tudom jól hogy igen, s tudom hogy nem .

Már nem vagyok a tavalyi összetört lélek
s nem a tavalyi szomorú szív.

 "A város mindig változik, ez emberek sosem
a szinhely mindig változik,de
a történet sohasem. "

A város változott vagy sem, én másnak látom.
Szépek a szinek, és szépek az illatok
szépek a képek, és szépek a pillanatok.
szépek a hangok és a dalok
szivemig hatolnak
elvarázsolnak



de szabad-e
lehet-e
tudod-e
és akarod-e ?

vigyázol-e rá
s tudok-e vigyázni rád
megérdemellek-e ?

adhatom
s kaphatom-e

s láthatom-e mindezt máshogy ??
csilingelhet-e fülemben oly gyönyörűen a csengő
s zenghet-e igy a dal
öntheti-e el öröm szívem
hogy bűnösnek ne érezzem magam ?

S lesz-e ily gyönyörű majd
ha elmúlik a Karácsony
ha eljön a nyár a húsvét
ha eljönnek az új ünnepek
fogsz-e ugyanígy szeretni majd ?

De azt hiszem most még szabad
sőt kell
őszintén szeretni,,, szeretni kell !!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése