Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2011. december 10., szombat

Madárdal decemberben

.
szeretek nyitott ablaknál aludni
még télen is
szeretem a szoba melegébe beáramoló
hűs hegyi levegő illatát

szeretem az erdő hangját
a levelek zörgését
a fák suttogását
szeretem a táj varázsát

szeretem a város beszűrődő fényeit
tompán visszhangzó zajait
szeretem a sötétet
mely ha kinézek körbevesz

ma hajnalban egy Veled átfáradt éjszaka után
kialvatlan ébredés köszöntött rám
telefonom csörgése nyomán
átokként vágtatott gondolatom hozzád az éteren át

Félálomban matatva
figyelmes lettem egy furcsa zajra !
De nem zaj volt ez ám !!

Nyitott ablakom keskeny résén át,
Csodálatos madárdal,
mely így köszöntött rám
egy decemberi éjszaka varázslatos hajnalán.
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése