Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. január 18., szerda

A válasz

.
hmmmmmmmmmmmm

nem hiszek a mártír érzelmekben.

a szívben hiszek, mely kinyílik nekem s befogad
a szájban hiszek, mely forrón issza ajkamat
az ölelésben hiszek, a testben, s a karokban,

hiszek a jelenben, a pillantásban,
a szemekben rejlő varázsban
a tekintetben mely minden érzést átad
s hiszem hogy ha ez nem megy át baj van

hiszek abban hogy a  NEM szó baj jelent
mert őszintén szerető szív nem mond nemet
hiszek a szerelemben amit adtam,
abban amennyit adhattam
és leginkább hiszek a cinkenyomomban
de ezt Te tudod legjobban

hiszek a jelenben, mert nem biztos hogy lesz jövő, amiben elmondhatom,,,

s remélem a jelenben mindent elmondtam
mert akkor tudom hogy minden rendben van,,
a többi nem rajtam múlt

de sajnos hiszek még egy dologban
a foltban mely általad
most már örökre rám van varrva
ha akarom, ha nem
s talán tagadni sem tudom,
tán nem is akarom,
s le nem vethetem
mert lelkem
s létem része lett örökre
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése