Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. március 26., hétfő

A tündérekről

.
Érdekes dolgok történnek a világban.

És amikor ezek a megmagyarázhatatlan dolgok megtörténnek, én azt szoktam mondani :


Na látjátok, a Tündérek ezt is összesöpörték nekem !!

És azt is szoktam mondani amikor valami kilátátstalan, nehéz dolog , feladat, vagy helyzet előtt állunk hogy :


Nyugi,, a tündérek majd összesöprik nekem. 
Meglátod olyan tisztára söprik előttem az utat, hogy másfelé majd nem is mehetek ! 

Csak meg kell várni mindennek az idejét.
Nem szabad sietni, nem szabad Őket sürgetni .
Magyarul nem szabad a sorsunk elé menni, és akkor mire odaérünk, már minden rendbe lesz téve, hogy a legsimább, legegyszerűbb módon juthassunk előbbre .
Az a baj, hogy az emberek türelmetlenek, sietnek, és ezzel belekavarnak a saját sorsukba, ,, 
elébe mennek a történéseknek, és nem figyelnek a segítő hangokra.
Mert segítő hangok elvitathatatlanul vannak. 
Ezt már mindenki észre vette.
Legfeljebb csak tagadja !

Szóval ez az összesöprés dolog ma megint bejött nekem.
Mint ahogyan az elmúlt esztendő során, már rengetegszer.
Mióta ezt a bölcs megállapítást megtettem, és mióta hagyom Őket dolgozni, azóta sokkal egyszerűbb lett az életem.
Sokkal inkább azok a dolgok és úgy történnek, ami aztán hosszú távon, vagy a későbbiek során valóban jók nekem.
Csak ki kell várni a megfelelő pillanatot, mert a világon minden esemény, minden dolog, csak egy adott pillanatban kell hogy megtörténjen veled.
Méghozzá a megfelelő pillanatban.

Kár hogy nem írhatom le a mai történetet, de annyira megdöbbentett.
Nem is értem.
Mit akartok nekem bebizonyítani ?,

Hogy vagytok és léteztek ?
Hiszen én ezt már réges régen tudom, és hiszem !
Kevés dolog van a világon, amiben mostanában annyira, oly mélyen, és igaz hittel hiszek, mint bennetek !

Hisz ennyi jelet, ennyi történést már nem lehet nem észre venni, és bennük nem hinni !

Na ilyenkor szoktak a komoly emberek messze futni, és őrültnek nézni.

De érdekes, hogy a körülöttem lévő emberek, már nem tudják nem észre venni, és nem elhinni.
Mert egyszerűen tények..
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése