Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. május 13., vasárnap

Az első szex az új szeretővel

.
néha azt gondolom, hogy már soha többé nem gondolok semmi újra
hogy mindent kiírtam már magamból

aztán csak felvetődik egy érdekes téma

szóval az első szex, na meg a kinek is akarok én tetszeni gondolat

és a kettő elég szorosan össze is függ

küldtél nekem egy történetet , amiben egy hölgy ír egy idegen férfival megélt első szexről,
ami nagyon jó volt, rengeteg orgazmussal, és rengeteg élménnyel, ráadásul egy ismeretlennel

na én kicsit szkeptikus vagyok ebben a tekintetben

nem hiszek az első éjszakában
az első alkalom tele van ismeretlennel
ami lehet ugyan izgalmas is,
de tapasztalatom szerint inkább gátlással van tele

az ember amennyire vágyik az ismeretlenre, annyira fél is tőle

a jó szeretkezés nagyon nehéz
mindenkinek más, a jó
mindenki másképp érzékeny
másra vágyakozik

Ti pasik is azt hiszitek, egyformák vagytok
a büdös fenéket
van aki szereti ha durvábban, erősebben nyúlnak hozzá
és van akihez csak úgy lehet, mint egy hímes tojáshoz

van aki férfi létére is gátlásos
és van aki mindent szeretne

van aki élvezi az újdonságot
van aki csak túl szeretne lenne az élvezeten

van aki szereti a másikat kényeztetni
van aki leginkább magát szereti

van aki imádja ha a nő aktív
van akit ez idegesít

szóval az első alkalommal ez mind zsákba macska

én például állandóan a saját testemtől rettegek
vajon tetszem-e majd
megfelelek-e
nem szalad-e el a látványtól

lehet hogy sztereotípia, de akkor is kell az összehangolódás
egymás megismerése

biztosan van két olyan ember akik első pillanatra tökéletesen jók egymásnak, és pont azt és úgy adják, ami a másiknak jó
de azért ez hatalmas rizikó

ráadásul a folytatás ezen az első alkalmon múlik
ott a pszichés teher hogy meg kellene felelni
de közben engedd is el magad hogy tudd élvezni

én a magam részéről nem szeretem az első alkalmakat

és ez a tutti 3 orgazmus egy ismeretlennel azonnal elsőre,,, na ez nekem irigylésre méltó, és hihetetlen

bár mindenki álmodozik hasonlóról

el tudnék képzelni olyan helyzetet amikor maga a tény annyira izgató, hogy váratlan dolgok is megesnek az emberrel

ha lehet én befizetnék egy ilyenre

egy váratlan helyzetben
egy ismeretlen pasival
akivel az első csóknál kiderül hogy kölcsönösen, teljesen jók vagyunk
akinél eszembe sem jut hogy van testem, és rajta szépséghibák
aki pont úgy és pont oda nyúl ahol nekem a legjobb
aki megfelelően határozott, és uralkodik rajtam, irányít, nem engedi a gátlásaim elhatalmasodni
aki közben vágyik a határozottságomra, és megfelelőképp kíváncsi
aki rögtön rátalál rajtam valami számomra ismeretlen erogén zónára
és én is ugyanezt tehetem vele

sötét, izgalom, első érintés, meglepetés,,,,,,,,

bármit kihozhat
még 3 elképzelhetetlen, meglepetésszerű orgazmust is

és ugye a kinek akarok megfelelni kérdésed ??
Mert hogy szép is lehetek én, csak nézzek a szemedbe és higgyem el.

Na azért ez nem olyan egyszerű

az élet ostoba tréfát űz a nőkkel
de erről már írtam
cserébe azért hogy világra hozzuk az utódaitokat, elcsúnyulunk
és cserébe mindezért lecseréltek minket egy szebbre, fiatalabbra, ropogósabbra

és mikor mindezt szeretnétek megcáfolni, akkor az ember mit kénytelen látni ?

Az 50 éves pasiknak sok a  nő 40 éve, megfáradt teste.
Nekik a 30-as ropogós , egy gyerekes,fiatal pipihusi  kell
érthető :-)

Tehát már nem is akarok megfelelni.

Csak kicsit megpróbálok magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése