Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. május 14., hétfő

tudok repülni, úszni a levegőben

.
gyermekkoromban sokszor úsztam a levegőben.

ha sietnem kellett valahova, akkor ellöktem magam a talajtól,
felfeküdtem másfél méter magasan a levegőre és úsztam

mivel úszó voltam, számomra ez gyorsabb közlekedés volt, mint szaladni

rengetegszer szálltam így a levegőben

és tudtam hogy igaz

néha magasabbra is repültem
néha láttam dolgokat, amiket nem lehet látni innen a földről
néha emelkedtem feljebb , és feljebb, hatalmas mellúszás tempókkal
a felhők közt, és a fák koronái közt

és jól éreztem magam ott fenn

aztán ahogyan öregedtem, és fiatal nő lettem ,
úgy gondoltam, ez marhaság
az ember nem tud úszni a levegőben

biztosan csak álmodtam
bár álomnak furcsa lett volna,, de hát a józan ész ezt mondja.

Már elmúltam 40 jócskán
szaladok előre az időben

mára már pontosan tudom, hogy nem álmodtam
és már azt is tudom hogy csak azért láthattam dolgokat máshogyan, mert valóban ott voltam
mert repültem
mert úsztam az égben

erre tegnap este jöttem rá

ha nem tudnád egészen más érzés a levegőben úszni mint a vízben !

Az ember teste könnyű,, sokkal könnyebb mint a vízben
a víznek nagyobb az ellenállása mint a levegőnek
a levegőben könnyebb haladni, könnyebb a test mozgása

hogy hova tűnik a gravitáció ?
hogy mi van a felhajtóerővel ?,

én azt nem tudhatom
nem is dolgom tudni

de tegnap megint tudtam hogy tudok repülni és amikor elaludtam erre gondoltam
és arra hogy elindulok megint,, hogy úszok , úszok valami felé
és ebbe a gondolatba aludtam el
könnyű lett a testem
hangokat hallottam
és egy nevet
és éreztem hogy eljöttek értem,
kézen fogtak, és már nem egyedül repültem

elvittek a boldogság perceibe

és én soha többé nem kételkedek
már nem kételkedtem a tündérekben sem
mostanra már a repülésben sem

ha a mai volt az utolsó repülésem akkor sem
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése