Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. augusztus 20., hétfő

az elkótyavetyélt utolsó kívánság

.
megittam még egy pohárral és ez elég ahhoz hogy leírjak valamit
hogy majd ébredés után kitöröljem

utolsó kívánság

mikor kiderült hogy beteg vagyok és körvonalazódott az oka, meg a műtét
akkor volt egy különös gondolatom

vajon lehet-e valaki az életben olyan jó, vagy rossz, hogy lehessen egy utolsó kívánsága ??
hogy kiérdemelhesse, hogy megkaphassa
fanfárok, dobok, harsonák
és egy valóra vált pillanat !!!
egy röpke boldogságos perc, mely feledtetni tud minden megélt , átélt fájdalmat és sérelmet.

mert ott bujkált bennem egy nagyon titkos utolsó kívánság
annyira titkos volt hogy még a legeslegjobb barátnőm sem tudta
és annyira vágytam arra az igazán picike dologra hogy voltak pillanatok amikor úgy éreztem még meghalni is érdemes lenne azért a picinyke egy mondatnyi pillanatért
és szinte vágytam a kórházi ágyon haldokolni hogy megélhessem

de vagy érdemtelenül vágyódtam érdemtelen dologra, vagy nem tudom
de helyettem ezt a lapot valaki,,,,, erre minden bizonnyal sokkal érdemesebb,,, kapta meg

akkor arra gondoltam, hogy mekkora egy hatalmas marha vagyok !!

és hogy akkor most új utolsó hatalmas , titkos vágyat kell keresnem

mert nekem bizony nem kell az amit más már megkapott, nekem már nem okozna boldogságot egy elkótyavetélt érzés, mondat, gondolat

elillant a gyönyörűen megálmodott pillanat
és felveti a dolog a jogos kérdést
hogy mennyire tud hiszékeny és ostoba lenni az emberi agy ??

most kereshetek valami új, méltóbb utolsó, titkos kívánságot
mert ez a hely felszabadult bennem
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése