Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. szeptember 30., vasárnap

a fekete látogató,, a színvadász

.
lett-e tegnap csoda ??
ki tudja ?

akár el is indulhatott, csak nem ért ide

persze láttam amit láttam

a kódfejtésben már igen jó vagyok

de,,,,,,,,,,,

ültem este itt a gépnél
és akkor jobbról bejött a szobába egy fekete árnyék

kb 5 másodpercig volt velem
mintha csak azt várta volna meg, hogy érzékelem-e

nagyon bizonytalan volt
mintha tartott volna valamitől
megállt 2 lépésre, mintha nem tudott volna közelebb jönni

hirtelen átfutott rajtam a kérdés hogy mit kellene tennem hogy közelebb jöjjön, de addigra elment

lénye szomorúságot árasztott, de oldódó szomorúságot
mintha a fekete lénye színre vágyott volna
az én színeimre

igen igen,,
mintha a színekért jött volna, de nem lenne benne biztos hogy jó helyen kopogtat

én meg ügyetlen voltam, nem bátorítottam

de ha egyszer ide talált, majd ide talál máskor is

aztán ahogyan itt termett, úgy el is tűnt
jó érzés volt a jelenléte, csak még nagyon fekete

valahol, valaki a színeimet akarja
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése