Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2014. július 22., kedd

maci és a rongyos bál

Az esti csendes sötétségben kötögettem megszokott kis fotelemben. Egyszer csak kintről, valami furcsa vibráló fény szűrődött be. Mivel pár perc múltán sem szűnt meg kimentem, hogy megnézzem.
Az udvarom közepén igen furcsa látványban volt részem. Egy bolond tündér táncolt nekem. Galyóca volt az. Gyönyörű halvány narancsárga, átlátszó báli ruhában forgott, lassú, bódult táncoló léptekkel. Ruhájából áradt a vibráló fény. Megrökönyödve álltam , csak kerestem a szavakat.
Igen régóta nem volt szerencsém lelkem tündéréhez. Nem tudtam mire vélni a dolgot. De ahogy közelebb értem, feltűnt egy nagyon viccesen különös részlet. Ordenári,,, a ruhához nagyon nem illő bakancs volt a lábán.
Közeledtemre lelassult a tánca, a forgása abbamaradt. Csak kezeivel, fejével, csípőjével ringatózott tovább, és érdekesen rám nézett.
- helló Galyóca ! Mi jártban erre felé ahol csak a mókusok és mi járunk ? Nagyon régen nem látogattál meg. Bizonyára most is tartogatsz számomra valami érdekeset.
Halvány mosoly öntötte el arcát.de nem szólalt meg.
- Szóval ? mi ez a fura öltözet ? Tán bálba mész ?, akkor meg mi hozzá ez a bolond bakancs ?
mosolya szélesebb lett. Elkezdett dalolva válaszolni nekem.
- Az erdőnkben bál lesz. Minden erdőnek vannak tündérei, és a tündéreknek báljai. De minden bál más. A mienk ünnepien gyönyörű lesz. Viszont a bál az erdő közepén, az út pedig sáros.
..............kicsi hatásszünetet tartva, és látva értetlen ábrázatom , folytatni kezdte............
Te is a bálunkba készülsz.... te is ünneplősbe kezdted öltöztetni magad.... de a te utad úgy tűnik mocsáron és ingoványon fog átvinni............... jó lesz ha előkeresed a legvacakabb bakancsodat, hogy ne az ünneplőbe öltöztetett lelked mocskold be.
Tudod nem minden bál fenséges és gyönyörű. Az erdő közepébe pedig köves és jó utak is visznek.
A bált ahová készülsz, ugyan Te választottad. De arról nem tehetsz hogy az erdőnek egy olyan pontján állsz, ahonnan ennyire vacak út visz oda .
Meg is fordulhatsz.
Körbe is járhatod, hogy keress egy jobb utat.
Vagy kereshetsz egy kevésbe puccos bált is,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ahogy jónak látod ! Én elindulok a mi bálunkra . Várunk Téged is , hogy mielőbb megérkezz !

Azzal megfordult,, fellibbent és mielőtt megszólalhattam volna eltűnt.
Tudtam előre, hogy megint valami leckével jön elő. Szívem hangja csalja, csak azt nem tudtam hogy a szívem jelen pillanatban hangokat ad. Két másodperc elteltével azonban leesett a tantusz :

Galyóca !!! Neked nem is kell a sárban, mocsokban taposva menned a bálba !!!
ezek szerint mégis csak ad

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése